GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH **

tja , idag vaknade jag med en jätte bra humör . Seriöst i had feet totaly on the ground . Tills jag gjorde lite saker jag nte borde ha gjort och kom hem och såg att hälften av mina f''' kläder är FÖRSTÖRDA ! och nej det var inte mami eller papi utan våran barnvakt , vad är vitsen med att göra saker man inte ens kan göra rätt. Jävla idiot.

Aja . Annars är jag rätt lugn , våran klass gick äntligen emot Johan sedin '' lärare '' och hade typ en kritiseringstimme'' slutade rätt dåligt , men nu fick han iaf tillbaka allting så dum har har varit mot oss elever. & efter skolan satt jag o Isabella kvar och små prata och gjorde lite planeringar inför min artonårsdag. Det kmr nog bli lyckat , i hope. So long  !sålänge:)



The time just keeps run throgh my fingers, is there any way i can hold on to it ? ;/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0