gaaaahh

Hallå , har varit ute och köpt julklappisar och sådant. Fint väder ska jag säga ville fota en massa , men papsi har kameran och han är inte här nu & att han skulle ge mig mitt kontant kort för några timmar sen. Så nu sitter jag här helt clueless och väntar... hmm.

& en grej jag påkom mig själv tänka på , vilket jag tycker är väldigt irriterandeATT JÄVLA VARTEND BLOGG HR SKRIVIT OM BRITTNEYS MURPHYS DÖD! Ja det är synd , för själv tycker jag att hon var en härlig människa och jag gillar hennes filmer , men sen att det står i vartenda blogg är så jävla överdrivet. Räcker det inte med att media redan tryckt upp det rakt i ansiktet....eller ?
Okej ska sluta ta ut mina agretioner i bloggen för egentligen är det andra grejer som är små irriterande hehe
...

so long tills ikväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0