mot stan ' -

helåååw - Igår kväll blev inte en hemma chillande kväll som jag trodde . Precis när jag tvättat bort sminket och laddat ner one tree hill och låg i min säng med myslläder får jag ett sms av sofia som skulle käka på china river med bellsan , aha tänkte jag då  ? drog på mig kläderna sminka mig en aning slarvigt och tog första bussen , haha lite impuls grej där. Men det var trevligt som fan.

Snart ska jag åka ner till stan , göra lite ärenden åt maamiii & sen fika och julklappsbyte . Det blir trevlans , so long !



Kommentarer
Postat av: Måna

ja men gud, kan tänka mig. Blev lite chockad när jag såg att du kollat in min blogg om jag ska vara ärlig . haha :)

2009-12-31 @ 01:21:22
URL: http://monakanjo.blogg.se/
Postat av: Måna

jahaja, men grymt ju!! :)

2009-12-31 @ 01:37:42
Postat av: Måna

tack . gott nytt år själv :*

2009-12-31 @ 02:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0