Numret ökar men inte mentalitet

Måste bara säga att jag hade många syften med mitt förra inlägg. Plus att de är bättre att berätta än att grubbla på saker & ting och sedan gå känna att man kunde förändra vissa saker med bara ett par ord. Om ni förstår?:)

Idag  vaknade jag iaf med ett glad leende , men den höll inte så länge då jag märkte att mitt rum är fullt av nötter som vi käka igår med isabella, fredrika & Sofia. haha!
Har iaf precis tagit en duch och ska snart ta mitt pick och pack och åka ner till stan för att möta upp sofia.
Jag hade visst fortfarande saker kvar jag behövde till ikväll och likaså isabella . Därefter åker jag direkt med hem tilll sofia .. Vi ska fixa oss där och förhoppningsvis blir kvällen rolig , vi ska vidare till fest i sunnersta sen får vi se vart kvällen tar oss.

Ha ett bra nyår gott folk . Nästa gång jag skriver är jag 18 år .

(den här klänningen ska jag ha på mig ikväll. På bilden blev den typ mörkblå haha. I verkligheten är den typ plommon lila )




Cute huh  `?


Kommentarer
Postat av: sandra

Gott nytt år på dig med!

2009-12-31 @ 13:28:50
URL: http://kitlas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0