REAN SUGER !

Heelåååw  ! Nu är jag äntligen hemma efter '' middag '' med Isabella & Sofia ,  och gränby C - Med syster.

Jag fick jätte söta saker av bells och fisen , kan visa sen. Behövde verkligen en ny sminkväska min andra börjar bli en  aning gammal & så fick jag lite smink och smycke & nagelack very najs.
Efter det gick de vidare och jag gick hem . Jag GICK hem i kylan sen vidare till centrum för att fynda , och hur bra gick det ?

PIIIIISSSSSSSSSSSSS !!!! Vad är det med rean iår , helt  dåligt ju. Men jag fick med mig lite saker.

Ikväll stannar jag hemma & kollar på film och imorrn måste jag upp tidigt för att träffa Hanna & Jessicka.






Klänningen jag köpte igår! Är jävligt osäker på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0