vad hände..... ?

Jag skulle bara hjälpa davina att baka....
Jag skulle bara kolla på några avsnitt från svens...svens..
Jag skulle bara prata med farmor & farfar en stund
Jag skulle bara ladda ner lite musik till mp3'n
Jag skulle bara gå ut och köpa godis

Jag skulle bara surfa en stund till innnan  jag satte mig ner och pluggade .
Men nej haha tiden gick så fort att jag nu inte orkar lära mig in någonting . Sov bara tre
h inatt är helt utmattad , jag ska skriva klart min labbrapport och sen ta en lång nap.
ligger redan på ett stadigt Vg på eng ska nte sabba det . Ciaao



Mina skoldagar skulle nog var bajs tråkiga om du inte fanns
haha , jag gillar smultron , smultron och hallonsaft jag gillar päron .....

Kommentarer
Postat av: sofias

jag viiiill också gååå med er (& moa följer med på köpet)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-12-18 @ 09:19:32
URL: http://sofiiiaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0