'' världens bästa dag ''

Kom hem för ett tag sen från stan  , o låt mig säga att jag tänker aldrig ta buss igen.
Jag hatar bussar . Jag vet inte varför , det är bara en grej jag har , o typ alltid haft .
90% Av '' dit '' jag ska , går jag . Alltså om vi inte liksom snackar om flera mil bort ja . Men nej jag vägrar sätta mig på bussar imorgon tänker jag gå till skolan , hoppas mamma inte får syn på mig bara då haha hon hatar att jag går .


NU PLUGGAR JAG SOM EN GALNING ! TVÅ PROV KVAR OCH SEN LOV , LIKE IT !

Har laddat upp med godis och chocklad kakor (A)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

du har blivit utpekad i klassens blogg

2009-12-16 @ 12:08:30
URL: http://xxhamalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0