vissa folk lever på att trycka ner andra

Inte för att ja tar åt mig specielt mycket . Ett skämt ska vara roligt inte sårande . Aja nu har jag  sagt det .
Idag är jag uppe med tuppen . Jag håller på att städa ur garderoben och stor städar rummet.
Och senare ska jag ner till sofia och hämta mina grejer som blev kvar från i fredags . Efter det ska jag till gränby centrum och handla lite julklappar och lite små saker till mig själv .
Sen välkomnar jag kvällen med godis och one tree hill ! Söndagar är bäst , förutom när man måste plugga .
Ciaao tills vidare


Kommentarer
Postat av: sofias

bry dig inte om vad de skrev, kolla vilka det var.. NOBODYS hehe :)

2009-12-06 @ 16:43:52
URL: http://sofiiiaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0