winter ' -

hellåååww , nu kom jag hem för ett tag sen. Och jag hade ytterst trevligt . Det var ganska jobbigt väder idag , men tur att vi var i G-centrum då.
Först gick jag runt med syrran , valde min födelsedags present . Kan ta kort på det imorgon eller något. Det var iaf en klänning - efter det handlade jag klart isabellas & Sofias julpresent. Sen kom de och vi gick runt o kolla efter nyårs klänningar bl a.


.. .Och jag funderar nu på att kolla på one tree hill . Hmm jag stannar iaf hemma ikväll i think. Ciaao !


hehe lite scary eyeas där va *-)










Kommentarer
Postat av: Isabella

haha naaw "julpresenter" hahha!

2009-12-27 @ 00:30:51
URL: http://iissabellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0