yeaaaaaah

Helloow , Kom hem för ett tag sen från sthlm . Jag hade as trevligt faktist, dock kunde inte mathilda hinna i tid för att hon skulle till Dalarna , men när hon kmr tillbaks dåja ;D

Iaf , det var faktist lite läskigt att gå runt där haha , det var så mycket folk och alla skulle trängas och hinna i sista sek. Jag blev iaf klar med julklappshandling och lite små grejer till mig sj , köpte hårförlängning och en klänning som jag nu funderar på att lämna tillbaka ? Mamma tyckte iaf att det var okej ...fårse kmr nog ta ett tag att vänja sig vid den.
Nu ska jag fortsätta slå in presenter och sedan städa mitt rum lite och kolla på någon film imorgon väntar julafton <3 .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0