man kan alltid forsoka gora det besta av situationen !

klockan e snart halv elva pa morgonen och jag vet inte sj om jag e trott eller inte . Det er sjukt hur man blir forvirrad av tidssklillnaden igar somna jag halv sex eftermiddag och vakna nyss.

ventar fortfarande pa olika svar men vi far se hur det blir , snart ska jag ga kolla pa tv . Det e nog hojdpunkten for mig varjedag ska jag sega. usa har typ alla olika kanalaer for allting no joke ! man kan bestella filmer gratis dygnet runt . Och det besta er jue da one tree hill och gossipgirl , delarna har jue inte kommit ut i sverige ens sa jag har varsta fordelen.

gah  ! hoppas jag far en biljett idag klarar inte av detta mer .  so long

so fort jag tenker pa dig , forstor jag verkligen vilken tur jag har
att ha en san fin ven . Det besta i livet e det som far en orka fortsetta <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0