pratas om en resa till bulgarien ..

tja , kom hem för ett tag sen och det känns skönt eftersom att man inte fick så mkt sömn inatt .

först åkte jag hem till sofia där jag var . Så himla längesen och känns skönt att vi kan börja ses igen ska jag säga.
sen tog jag nio tåget till sthlm och var med bästis och sov där , vi köpte godis och andra godheter och va uppe länge och bara prata tills vi kom fram till att vi två borde ta en sista minuten resa någonstans och antagligen till bulgarien , så vifårse :D . men innan sommaren tar slut ska jag åka utomlands någonstans har jag bestämt mig !, so long !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Akta så du inte fastnar i bulgarien utan telefon och pengar.. ;)

2009-07-24 @ 00:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0