(8)

 ^^ , kom hem för en stund sen och sitter och proppar i mig med mat , har inte fått i mig något på dela dagen .
Först var jag förbi stan och köpte lite saker och sedan åkte jag hem till syster ett tag.
Sen hem till Ceva och där var vi några och chillade och sen cyklade vi till stenhagen och spelade latch-fotboll
med en massa och nu är jag jätte trött i bena så mycket som jag cyklat idag haha . Nu ska jag ner till grannen och äta mat också tydligen ... & så har jag laddat kvällen med godis och blue lagoon ! vågar nog inte ladda ner någon film efter den .
so long  !


Det blev ett par nudie - jeans



En vanlig turkosfärgad t-shirt



Och den blåa blusen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0