hard work pays off

ÄR sjukt glad att få åka bort snart till usa , känner verkligen att sommaren kommer att gå fort för när jag kommer tillbaka är det drygt 2 veckor kvar tills vi börjar , jag tror det kommer bli perfekt .
Otherwise  så har jag varit i gränby centrum halva dagen vad jag gjorde kan jag inte riktigt säga men jag kom hem med ännu lite kläder . Känns verkligen som om jag borde spara inför resan u never know  . Sen har jag pluggat , känns jätte ovärt att göra det nu när det är så fint väder men måste man så måste man , men nu måste jag fortsätta imorgon är sista dagen och så ska jag hinna fixa mitt hår som kommer att ta ca två dagar och så väntar jag på att mathilda B ska komma . Ha en bra kväll ciao ciao .

bild från kryssningen jag var på .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0