peace <3

tja ^^ , idag har jag mest sovit bort hela dagen , Efter skoln skulle jag egentligen åka ner till graneberg med kristina och Anna och chilla vid stranden men min hjärna var för trött för det så jag gick först runt på en shoppingrunda och sedan hem och sov ! ,

Ska säga att jag är väldigt glad för att har hittat mitt peace halsband , det fanns inte att hitta någonstans i uppsala.
Jag gick in till glitter till sist för säkerhetsskull och där gjorde de egna peace halsband , de tog själva '' smyckemärket'' och gjorde den till ett halsband , man fick betala för kedjan och allting 145 kr , billigt och värt och så fick man en extra på köpet  , sen köpte jag linne , t-shirts , kjolar   , . aja nu ska jag sätta mig och plugga järnet och sedan tar jag antagligen en spring runda , ciao ciao

 


Kommentarer
Postat av: alice

åh vilket fint halsband, jag vill också ha ett sånt :P

2009-06-29 @ 12:55:20
URL: http://impossiblealice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0