sommar & sol

Hej ' återigen har jag skapat en blogg , det är nog min tredje gång . Jag vet faktist inte vad som gör att jag alltid slutar . Men kan säga senaste gången så hann jag aldrig blogga , fullt upp med fotboll/läxor , + hade jag flyttat så det blev mycket att fixa och trixa i någon månad . Men nu har jag bestämt mig för att hålla mig fast vid denna blogg. Och mitt namn passar mig perfekt .

- Idag , var på sommarskolan och därefter var jag på stan med kristina och anna  , kolllade runt ett tag i affärer fick med mig ett sönderslitet linne och ett par solglasögon  , jag borde nog spara mina pengar ska ju endå åka bort snart ...
Nu ska jag cykla iväg och lämna tillbaks filmer som jag lånat och sen kanse jag åker ner till Kristina we shall see  , ciao ciao !
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0