28 April

Det närmar sig valborg , & jag är inte taggad alls. Jag undrar om det kan bero på att man blivit äldre.
Jag kommer liksom ihåg i nian då det var valborg , jag satt och planera och hade förhoppningar/förväntningar redan 3 månader innan , typ det bästa på året efter Nyår haha , men nu näeej. Tänker liksom inte på det , jag bestämde idag med tjejerna vad vi skulle göra. Känner att kvällen kommer handla mkt om spontanitet. Men vifårse ! som sagt , kmr vara en helt vanlig fredag förutom att man typ dricker på morgonen ^^ ?

Jaja , kom precis hem från stan har ätit på cupido med Fredrika och Sofia , trevligt ! Nu är jag proppMÄTT och ska köra en timmas träningspass ;)


Blev det keffa kameran idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0