Det är nu jag kollar o tänker .. vad fan håller jag på med ?

Jag skulle göra allt för att få mitt liv tillbaka på plats igen , jag vet inte hur jag ska klara av det här. Även om man har så mycket stöd från sina vänner så räcker det inte i längden , då man ligger där i fosterställning flera ggr . & inser hur ensam man egentligen är i världen . Jag önska att jag kunde spola fram tiden , eller kanse till och med bak.
Vet inte hur länge jag kmr kunna fortsätta försöka glömma det. Varför inte börja om på nytt, byta skola skulle vara en bra start . .. .

Alla gör misstag , vissa är värre än andras . Men man lär sig från dem . Om några år kommer jag kolla tilbaka och tänka , det finns folk i värre situationer. Men nu är det som det är och jag är inte mer än en människa , Ingen är det. Darför skulle det vara skönt om man slapp '' being the new talk in town '' vilket kmr hända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0