Did you have to run your game on me, I should've known from the start. That you were going to break my heart.

Sitter framför datorn som en zombie just nu och tänker fortfarande på paranomal activity. Alltså har jagat upp mig så mycket att jag fick nästan inge blund inatt. Mobilen underhöll mig med massa sms från vännerna som var ute och festade ihjäl sig typ haha.

Det första jag gjorde när mamma var vaken var att berätta om filmen . Så vem satte sig bänkad framför datorn 5min efter. Jo mamma , hon har inte sagt ett ord på 2 timmar . Så jag antar att hon är mer rädd än vad hon vill erkänna.   Nu ska jag i alla fall städa upp lite i mitt rum , plugga lite smått och träna. Hörs sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0