Fullt ös ! Men ej Medvetslös :|

Valde klädsel till kvällen nyss , tycker jag lyckades väldigt bra! frågan är då , ska man gå runt i klack på kvällen eller.. hmm .. .  Palla liksom :Z  ! Många jag pratat med ska ner till stan redan vid 9 haha , vad är grejen är att åka ner så tidigt , JAJA! Men det blir att träffa många vänner imorgon samt lita på spontanitet , för den finns bara en PLAN nu & det är frukost ! mysigt ! sen följer man med magkänslan & då menar jag inte att stanna kvar på stan hela dagen haha ;) . Stå utanför max liksom hihi . Näeej ! Spårad inlägg , nu ska jag käka ! CIAAAAAO
Ha en underbar valborg , ses i dimman eller när vi ses ;)

Den här kanse jag tänker på ha på ! isåfall på dagen.
Klänningen är aprikos färgad! men ser dock ut som rosa på bilden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0