härliga vår

Har precis hjälpt mamma med middagen , mmh ska goffa i mig alltihoppa. Tihi*
Ja människor vad hände med lovet . För mig har den varit trööööög . Väldigt trög . Höjdpunkterna har väl varit att jag fått umgåtts extra med vännerna. Annars har jag mått crap (många utropstecken). Men det kvittar jag ska ta tag i saker och ting . Jag menar vadå jag har gjort ett stort misstag , but everything happends for a reason. Man får ta det med hårda händer,  suck it up and smile. Man måste lära sig att skratta åt saker & ting annars skrattar det till dig rakt i ansiktet och sitter man där sad ;/ . Men det ska inte hända. Nu ska jag dega mig framför tvn med chocklad bara en massa bra serier . Puss.


What is done is done , you can't change it! but you can always fix it.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0