I woke up this morning , and the sun was shining so bright in my face

Halåå! Har varit så upptagen '' nu på förmiddagen. Mamma väckte mig kl 9-vi skulle åka och storhandla.
Fick med mig lite skönhetsprodukter. & efter det skulle jag hjälpa till med att städa ur förrådet , göra plats för vintersakerna/kläderna. Och med min stora förvåning hittade jag två par skor jag tycker om .

Jag är inte typen som gillar att gå runt i klack. Men när jag väl hittar GAAH XD !
De bruna klackskorna köpte jag för nästan exakt ett årsen...våras! Jag använde de 2ggr , jag tror att de är de bästa och mest bekväma klackskorna jag någonsin köpt! Tycker om de väldigt mkt

De svarta köpte jag o somras. Hade tänkt att jag skulle strosa runt i dem när hösten kom. Men näeej haha, har ALDRIG använt dem.  Måste göra någonting med alla klackskor jag äger! sluta köpa nya kanse ^^







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0