It's kind of nice being alone a saturday night

NOT ^^.

Har inte gjort så mycket idag förutom att pratat med alla som skulle ut på  krogen och inviga VIP grejen .  ;/ . Måste säga att jag känner att jag vill ta bussen in till stan. Men ikväll blir det inte så tyvär.
Har precis kollat på paranormal activity med syrran , filmen är värd att se. Igår kväll så satt sofia & skrämde upp mig och berättade handlingen , endå så testar jag abstinensen och laddar ner den . Mer än medveten om hur jag kommer att känna mig efter, och resultatet blev in your face siham. Vill inte se någon skräckfilm mer :/ .

Regnet öser ner och på något sätt känns det väldigt mysigt , och nu ska jag mysa med syrran hela kvällen.  Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0