Sometimes it feels like ages ago,and sometimes like it was just yesterday.

Hejhej! nu är jag hemma , satt kvar ett tag i skolan med några kulkul , innan jag tog bussen hem och möttes av fler trevligheter, folk man inte sett på ett tag haha , samma gamla vanliga var det då. Får mig att sakna valsätraskolan ;/ .  Näej men nu ska jag städa upp i mitt rum och köra 1timmas träningspass och sen bestämma mig om jag ska köra FEST hela helgen eller plugga och festa ! vilket ilands problem hörni men om jag drar ut ikväll blir det till VIP där vi ska fira warre ,HÖRS SEN!

Dagensoutfit !
Skrikrosa Halsduk:Gina tricot
Skinnjacka: Holmlunds
NuideJeans: Holmlunds
Converse:fattiga från skopunkten
Smycken : HM




Kommentarer
Postat av: Isabella

vad hände med träningslägret gumman hahahahah <3

2010-04-23 @ 16:55:22
URL: http://iissabellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0