Sometimes its the little things that counts.

Idag kom jag hem med ett stort leende haha, mamma blev förvånat chockad hur hennes dotter inte kom hem och klagade på att allting suger. 
Nejmen min morgon startade with a big B in bang. Tog bussen till skolan gjorde mitt geografi prov . Och sen flöt dagen på som vanligt. Jag och några tjejer i klassen gjorde äntligen våran dans klar , gick jätte bra. Efter skolan satt jag kvar i skolan i några timmar med en massa och snackade mest skit och flummade tills jag tog mig till förnuft och gick hem med Pegah , snart ska jag ta mitt pick och pack och dra till sofia , där även Moa och Isabella kommer att vara. Vad vi utnyttjar kvällen till vet jag inte än. Men det blir nog trevligt , CIAO CIAO x)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0