stress ?

Fyfan! vilken jobbig dag jag har haft , och mitt humör har gått ut över andra som bara försökt vara snälla. SRY ! Men jag trodde aldrig jag skulle ha så mycket att göra tills allting var slut , Önska jag kunde ta kort på min dag hihi.

Slutade skolan vid 2 , åkte till gränby med shaida , ludde & alex ! men fick vända efter en jobbig grej. Tog mig hem & sen till stan träffa massa folk satt ute på max-servering(skämmigt) i 2 dryga timmar typ för att vänta . Sen tog jag , Clara & Ludde bussen till gränby haha , allting blev fixad. Men jag var tvungen att följa med till stan igen för ett missförstånd , när jag väl är där! smsar sofia skitsur att hon är i Gränby ! jag tar till sist bussen och åker & är med fia , vi handlade allt tills imorrn! men allting är inte klart ;/ : SÅ SUUUUUUUUUUUUUUURT . Nu ska jag iaf relaxa ! Imorgon är en annan dag .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0