The sun is shining , but everything is still grey.

Hej finisar , vaknade på helt fel sida idag. Fick 1 timmas sömn inatt , eftersom att det blev att stanna hemma som barnvakt igår & lillebror var typ hypad hela tiden , han skulle ut . Han skulle äta , han skulle leka tagare /kurragömma. Han skulle dansa osv , det enda jag tänkte på på '' neej , siham du klarar det här . Du är uppe i 300 kr nu '' haha .

Annars då ! så var jag i gränby C . Fick bara med mig lite småsaker som pincett och sminkborste.
Nu ska jag sysselsätta mig med någonting annat - kanse drömma mig bort om hur underbart det kommer bli i sommar , är sugen på beachpartys och utomlands.


hörs sen !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0