today's the start of something new.

1 lektion idag , en promenad i vår vädret , mitt bästa program .. .. hitte gods från polishuset . Jag är tacksam för att jag fick tillbaka mina grejer , spec plånboken som är från USA och kanse till och med inte finns i Sverige iaf Uppsala - den är värd typ 500 kr från dollar. Men iaf , den personen som lämnat in allting gjorde det dagen efter och var så snäll att lämna     57 kr : O:O ! jag fittkukhorunge människa . Jag hade fucking 1 000 kr i plånboken.

Såhär ser plånboken ut , köpte den i USA i somras , tur att den är iaf tillbaka :)


Kommentarer
Postat av: sofias

FAN VAD SKÖNT! men äckel som inte lämnade våra pengar;( haha

2010-04-12 @ 17:55:54
URL: http://sofiiiaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0