TRÖCK I MIG DEN SISTA KALORI SAKEN IDAG TIHIHI *

Ska snart bege mig mot fotbollsträningen , åt en stor fet käbab rulle idag, mhh tro mig haha jag njööt . Varje tugga spelade roll . Fick också min sista godis påse. Anledningen till varför jag ska ändra mina jätte-jobbiga mat vanor är dels för att nu har mamma gjort en pakt med mig. Hon ska sluta och jag med , fårse vem som lyckas best thihi :*

Och så måste ja ge BIG credit till min lillebror som knappt är 1,5 år som kan räkna till 10 perfekt och ibland till 20, så himla gullig . Och så är han så artig , hälsar på alla folk på stan och säger hejdå och säger godmorgon & gotnatt.
Han har verkligen lärt sig att prata . Min ängel ! Nu ska jag dra , hörs sen :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0