Under my umbrella

Sitter och diggar gammal musik och väntar på sms från Pegah som ska hålla mig uppdaterad om hur det går mellan INTER OCH BARCA ! Och såklart hoppas jag att Barca åker ut , de är så överskattade fifaaan.

Annars då ! det kanse inte märks på bilderna , men jag är väldigt sur för en jätte onödig grej , halva min ilska har jag tränat bort , så nu sitter jag här med gammal smink och försöker se rolig/sexig ut , funkar inte så bra! ska lägga mig nu , imorrn blir det att fira min killkompis förhoppningsvis följer jag med ut deras gäng och äter om jag hinner dvs. Nu ska jag sova GODNATT







Kommentarer
Postat av: Nabil

Gammal musik is the ish.

2010-04-29 @ 07:22:27
URL: http://www.nyabella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0