Vaa ? har jag på mig uggs...

hejhej ! fyfan vilken kväll igår , love it love it.
Tjejerna kom hit och förkrökade järnet , efter mycket uppvärmning sprang vi till bussen . Men vad händer då ? haha vi missar den , så alla blir typ skit sura. Lollo & Johanna cyklar ner till stan helt borta , medans jag cissi & negar börjar ta våra drunken as fötter ner mot stan. Väl där inne var det dunder flunder . Träffa massa vänner och fick gratis drinkar , festa på hela kvällen. Kom hem tyå 4 inatt och sov som en stock . Tills lill fisen ringde o väckte mig, så kom hem från stan för ett tag sen - var på Subway med henne & Isabella .


HAHA! en rolig händelse  igår.

Jag : (kollar ner på fötterna) OMG *skriker*
wtf ??? ^^ har jag UGGS :O på mig.
Cissi
: ehm jaa haha , du tog på dig dem
JAg : shiiit ofta ni inte sa något :P?
Cissi : vi trodde du visste vad du gjorde.

Så jag gick runt inne på BJ med snyggaste klänningen och hudfärgade strumpbyxor och mina tjocka jobbiga UGGS. ...

Bilder kommer sen :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHHAHAHAHHAHAHAHA hade du Uggs på dig hahahahahahahahahhahahhahahahah !!!!!!!!! gud vad roligt ahahhahahahahahahahha

2010-04-05 @ 19:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0