ASG

Halåå ! nu har jag håltimme , har haft det ett tag och är jävligt uttråkad , haha och så kom jag på ett skämt som Sofia sa igår HAHA! ni fatta inte hur kul det lät när hon sa det, fick skrattattack ! haha iaf..

Sofia - Alltså Min mamma berättade att det var en kvinna som skulle på gyn - undersökning , och innan hon gick hemifrån ville hon göra sig lite extra ren typ haha . & innan hon gick in i badrummet så hade hennes dotter typ lekt med glitter och torkat av glittret med en av handukarna som hängde där inne haha, så när hon skulle in i badrummet för at ttvätta sig , torkade hon sig med handduken som det var glitter på utan att hon visste vad hon precis gjort . Åkte hon till undersökningen.

& där särade hon på sina ben och då sa gynekelogen ( OJ :O , ingen har gjort sig såhär fin förut )

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH

Jag tycker iaf att det var jävligt kul , sådeså XD XD XD !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0