BJ

HAlååå , igår kväll var helt awesome.. .Fifaaan vad kul det var haha .
Carro & Jag förfestade hos mig och sen tog vi bussen till VIP och ffesta , där var det också sjukt kuul haha , as skön musiik . .. några danser och shots senare mötte vi upp Johanna och company och drog oss mot BJ . Sjukt mycket folk haha . .  & där dansade vi loss som fan , bokstavligt! Har aldrig dansat så länge under en kväll . Jag diggar Bj som fan , deras uteplats är jätte mysig också.

Nu ska jag chillerilla som fan , är lite bakis . & hinnna med lite plugg  ... om jag pallar. Inge mer festande den här veckan iaaf, Nästa Onsdag ska vi fira Julia på vIP !

Kommentarer
Postat av: carro

det ska göras om :) <3

2010-03-01 @ 21:03:05
URL: http://febbss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0