+

Hej , kom hem för ett tag sen från skolan. Gu' vad skönt det har varit , chilligaste dagen ever , trodde det skulle bli jätte '' deppigt ''' med alla hjärtansdag tema. Men icke sa nicke.  DEt var as kul med massa skoj och gott & music & Föreställningar.  VIssa hade verkligen talang och vissa väldigt mycket mindre, då snackar vi riktigt skämt. Nämner ingen namn XP!

& för er som stör sig på det. Ja Jag kan fan bättre själv .. Tro mig !

Så vad ska jag göra idag ? ! jo jag ska göra någonting jag inte gjort på väldigt väldigt länge! & det är PLUGGA PÅ EN FREDAGS KVÄLL! 
HAHA , känner att jag måste/men vill verkligen inte , någon som har lust att rädda mig (A) .JAJA får endå träffa mina fina vänner imorgon då pratas det om fest  , så det blir säkert skoj. 
Nu ska jag hjälpa mamma med Middagen ! SO LOONNG  <3.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0