^^

Heloo my friends. Ikväll blir det utgång som sagt . HAha & sofia verkar mer taggad än vad jag är - Skrev att hon ville ta kort på min första invigelse på klubben .. naaw - just like my mom 8-) ! Nääeäe hahah driver.

Ikväll är ingeting om mig Ikväll ska vi fira Caroline . 18 år idag, kommer ihåg då jag fyllde 18 år. Det är typ de bästa som finns.. Jag menar det är verkligen inte som de  '' vanliga '' åldrarna... Okej to mutch talking ska förstöra garderoben nu . måste hitta något snyggt .. Pussissarr ,

UPPDATE  : Måste bara säga att jag är sjukt taggad även fast det kommer att svida i plånboken 8-)
Men whatever , man lever man en gång! och den gången är nu !   Kristina kommer över hit snart  & vi ska fixa oss etc . & sen ta bussen ner och träffa resten av tjejerna som ska ut




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0