^^

HEJHEJ! nu är jag tillbaka haha ,  och jag ska säga att jag börjar bli mer taggad :D! även fast jag ringde min bank idag och såg att jag hade typ 000000 kr på kortet höhö , Skitsamma! får slösa sista kronan . 8-)

Det är värsta stämningen hemma om ni vill veta, mamma lagar mat i köket och diggar min 80-tals pop som jag älskar att lyssna på!

Om ett tag kommer , Josse , JOhanna , Carro & Cissi hit . Vi ska ha mucho trevligt med förkrök etc. Sen drar vi till stan , det blir BJ !och säkert VIP som '' efterfest '' , vi fårse :) ! ha en bra kväll människor





Hörniii ! det börjar fan ta slut på bilder nu haha ! min kamera *snyft *
JAg bjuder på den här XD

Kommentarer
Postat av: jing o jang liksom.............

Älskade siham, saknar dig otroligt mkt.............. Hoppas du sakanr mig med, det vet jag att du gör.. lite åtminståne.. haha!

Ussh.. hatar detta avstånd.. men det kanske är lika bra, annars hade du kastat ut mig med huvudet före ur din lägenhet för jag hade bosättit mig i ditt kök eller i ditt kylskåp, eller hos din granne kanske? Äter så jag spricker å spyr liksom.. nej usch, hur hade jag sett ut då liksom? som förr? HAHAHAHAHA " siham å mathilda " O NU HAR VI TRÄNAT, NU TAR VI BUSSEN T MC DONALDS Å ÄTER UPP OSS" ...

Saknar dig massor... berättade för vännerna idag om när du smög in i mitt hus å satte på thomas dileva på högsta volym och ghlömde dig under sängen å ja kom ner å pissa på mig av rädsla så hörde jag ditt garv där under sängen.. och tack GUD att du har ett sånt speciellt garv, annars hade jag väl dött HAHAHA! ............. näe näe, nu ska ja sova för vissa har skola här liksom HMHM... aha, juste.. lämna min klänning t mammas jobb i MORGON senast.. .för ska iväg och MÅSTE ha den... så du måste det, HAHAHA gulligt avslut på mitt långa långa inlägg/kommentar..

Glöm inte, jag älskar dig / din dindidni mathilda

2010-02-25 @ 00:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0