Har ändrat header! tryck(uppdatera)om ni inte ser den :)

HelåååW ! Känner mig helt utvilad , på någotsätt efter att jag somnat igår gick jag typ '' sömnen '' och satte på datorn och somna om igen haha , lite sådär random .

Det är en tidig morgon och jag vaknade upp för att mobilen vibrerade som fan , Isabella skickade ett gulligt sms , uucch = saaknaa <3 .

Iaf ,  det är sportlov nu  och jag ska ta '' sport '' bokstavligt, sofia skulle också det . Men venne om hon är på det fortfarande haha . Jag är iaf det . Som pepp har jag min kära Papi som ska träna med mig HELA VECKAN! och
vi har bestämt att vi ska träna minst 2 timmar om dagen , vilken kost och så det blir vet vi inte. Men jag vet iaf att jag klarar det.

Fotbollsmatcherna börjar snart & Våren kommer snart . & jag har inte tränat ordentligt sen precis innan Jullovet Haha  ! PUSS X) !  Återkommer om jag fortfarande lever.



Blir sjukt taggad .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0