Igårkväll

JAa vad ska man säga om gårdagen då ?

Jag hade så fucking jävla fantastskt överkul kväll ! Dansade häcken av mig , det var sjukt kul. .Iaf från början =)
Vi var där och förfesta och så sjöng dem. . Och vi krökade på som fan . Och sedan kom fest folket.

Mina kommentarer : Det var grannar som ringde polisen för att det blev för '' högljud '' typ och ordförande för lokalen kom och sa att jag inte skulle ha alkehol där inne så han typ sura och ville att festen skulle läggas ner.
& jag hatar vakterna - så himla keffa ! vafan vi pejja dem liksom några tusen kr och de kunde inte ens hålla sig till sitt jobb vilket var att hindra folksamlingar ute och bara släppa in dem som står på listan osv.. JÄVLA IDIOTER
Och jag vet att alla hade kul innan det .. fick en massa bra kommentarer igår :) ;) ! & världens bästa DJ .

Men kvällen slutade med att jag brast ut i tårar och sov hos Sofia och några kompisar till mig fick stanna kvar o städa.

& nu är jag heeeeeeeeeeeelt dööööd . Uch drackk en aning för mycket igår ! & min syrra har köpt pizza till oss men kommer typ spy om jag tar en tugga * suck * Aja ikväll blir det att stanna hemma ...eller kanse få sällskap av sofia PUSSISAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0