jag är .. ....

JO det är många känslor som rör sig inom mig  just nu hehe . ... Har varit SJUKT stressad ! Och jag är rädd att ta risker då jag inte vet slutet på händelsen om ni förstår .

IAf festen är igång !och imorgon är de sista detaljerna klart. VI har bjudit många men har dock fått radera jättte många. ... SKa nu hoppa in i duchen och käka gröt som mamma gjort till mig   OCh bara njuta av ingen läxa eller prov eller inlämning den här veckan  - latch ju .

kolla lite på gamla bilder. (vårat stora tjejgäng) för typ ettårsen.. .
som blev allt mindre! måste säga att jag saknar tiderna som fan <3.

( en fest hemma hos mig) haha lagom dragen



Fest hemm hos Emelie !



En av våra myskvällar. Den här är hos mathilda h



Fest hemma hos mathilda h .



Mathildas sweet 16 .



Fest hemma hos Julia S.



Fest hemma hos Julia s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0