Jag känner mig duktig x)

Idag är det söndag , och jag måste nog säga att den här veckan har varit den mest skol/allmänt chiillvecka.
& eftersom jag gå om imorgon så har det faktist gjort mig lite galen att inte ha haft någonting för mig. MEn då har jag iaf haft tid att göra småsaker jag aldrig skulle ha hunnit med ;)

Nu har jag kollat på tv med mamma typ hela dagen , haha vi har suttit och kollat på massa barnprogram så skön hon är alltså. & snart ska jag springa till LIDL och köpa lite grejer , & ta riktigt hand om mig ikväll och kolla på fantomen på operan , ciaaaaaaaaaaaaaooo <3.

Har ni inte hört låten så enjoy !




mitt rum är '' jätte '' städat



Kommentarer
Postat av: alice

vadå så stökigt är det väl inte? eller är det något skämt jag inte fattar? haha

2010-02-10 @ 20:38:17
URL: http://lovelya.blogg.se/
Postat av: siham

HAha XD ! ASG ! det är en bild på mitt rum då det är städat. Men nu är det KAOS :P

2010-02-10 @ 20:56:20
URL: http://mistiviousme.blogg.se/
Postat av: alice

jaahaaa hihi <3

2010-02-12 @ 09:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0