JAG KLAGAR !!!!!!!!!

Yeas - deal med mitt jobbiga inlägg nu . Men jag måste verkligen få ut det känner jag.

& ja jag har en anledning till att varför jag skriver det här. Jag är ganska '' känd '' , iaf bland mina vänner .. som anser att jag är väldigt ärlig. & kanse lite för ärlig ibland. Men jag menar det ligger alltid en sanning med min ärlighet och vad jag vill åstadkomma med det .. . & just nu har jag mycket problem med många ungdoms '' grupper '' här i uppsala som jag HATAR !  & nej jag tänker inte skriva ut några namn , ni får tycka att jag är jätte feg & allting.. FÖr det är jag , annars kunde jag ha lika gärna skrivit ut namnen .. eller hur ?

Jag hatar vissa grupper , sånna folk som typ går och ser '' ner '' på andra folk bara för att de tror att de kan såra en. Men nej det var så liksom 548 årsen att göra så ! skaffa ett fucking liv.
De som är avundsjuka ! alltså då menar jag RIKTIGT JÄVLA SOTIS och visar det genom att stampa ner på folk för att de tror att deras ord & rykten som de sprider kommer att få någon sluta vara den DEN ÄR ! Tror ni verkligen verkligen - en tjej som MIG ! tex skulle ändra hela mitt jävla livsstil , ändra min personlighet ändra allting bara för några små fuckers with no life går och säger . NEJ NEJ NEJ ! ni är så jävla patetiska . Jag kommer aldrig aldrig försöka anpassa mig bara för att föröska passa in i olika kretsar . Jag är som jag är och går with my flow. Men visserligen som betyder inga sånna ord någonting , men vet ni vad jag bryr mig inte . Tycker bara mest synd om er jag menar kolla fan på hur erat liv kommer att se ut om 10 år .

Jag har gjort jävligt många misstag & jag gör dem fortfarande men vet ni vad horungar ? det ligger i människans natur att göra misstag lära sig från med , resa sig upp och leva vidare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0