PArty. .

Inte ikväll hehe , men imorgon ! då ska vi slå klackarna i taket haha , det kommer bli awesome (I hope)
Man ska ju inte ha en massa förväntingar/förhoppningar.


Annars då :) ! Så har jag varit på stan en snabbis , väldigt kallt i have to ad .
& så träffa jag Johanna och josse , blev lite snack om imorgon etc.
& så köpte jag såklart min biljett . Faann det kostade 120 kr , jag undrar hur mkt det skulle ha kostat om man inte köpt biljett liksom  :O :O !

Jaja , nu ska jag kolla på film med  Mamma & syrran - det är bara vi hemma ikväll .. . Amanda var i hemköp och köpte godis och sånt sötiis! CIAO CIAO :)

HAha skön bild va  XD ! (made by me)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0