söndags mys !

Skulle ta en '' lång '' promenad , hade laddar ner fräsh musik på mp3'n och allting . Några sekunder då jag varit ute kom jag på att The hills skulle visas idag följd med The City = I can't miss that ofcourse.  Gick runt husen och tillbaka hem haha , ducha - hårinpackning . Torka håret ! platta håret på typ mindre än 20 min haha... så det ser väl ut sådär 8-) .
By the way , jag lagade mat idag också . En grej jag aldrig aldrig aldrig aldrig gör - så jag var försiktig med att ge familjen förhoppningar haha , men det blev bra faktist :)!

, om ett tag kmr en fin flm som jag tänkte lägga mig och kolla på!
Imorgon är det skola , känner inte mig så taggad ;/ . CIAAO CIAAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0