XD

HElååå !
Mamma väckte mig kl 9 imorse för att hon ville att jag sklle följa med henne til Gränby Centrum. . .
& så la familia åkte dit och jag inhandlade fyra nya läppstift från Isadora och nya false lash effect mascara från MaXfactor ! hört att den ska vara aweesome. & så köpte jag massa underkläder , me like ! skulle ha tagit kort på det , men min kamera är inte här ;/ darför har nif ått en massa tråkiga pictures ! but soon bby.

Ikväll då ?

Hade ganska många planer , men nu känns det inte som om någon utav de planerna kommer att bli av ;/ ! Vet verkligen inte hur det blir ikväll . But one thing is for sure , tänker inte sitta hemma - kanse 8-) ! aja nu ska jag hoppa in i duchen SO LONG !

PS:  fuck u isabella <33 att du ska åka till Afrika .

Kommentarer
Postat av: Isabella

HAHA sötunge, de tillhör inte afrika <3

2010-02-20 @ 16:35:12
URL: http://iissabellaa.blogg.se/
Postat av: siham

Jaha (A) ! vadå ni sa ju det igår. .. hmm det kanse var Spanien då

2010-02-20 @ 16:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0