' -

Paula Siham Ersson
jag har haft d... Visa meråligaste dagen. Den värsta i hela mitt liv. Mina pengar kom på en check ! jag vet inte varför . Så när jag skulle ta ut dem på swedbank så fick jag inte eftersom mitt pass inte är giltligt , för att jag spärrade av den förut då jag trodde att jag tappat den. Jag åker till Polishuset för att skaffa en nytt och då har jag inte med mig pengar. Jag åker hem gråter floder ! Mamma ringer och förösker fixa problemet. Jag sitter och gråter och fryser för så mkt jag gått runt idag. Men nu ska hon ge mig pengar från hennes pengar. & inte nog med det. Så ska jag gå om ettan på måndag , allt detta har jag försökt smälta in. MIN DAG SUCKS SOFIA! längtar hem till Isabella , vi måste köpa pizza och prata... Förvänta er en gråtandes tjej ikväll * snyft *

// mitt inlägg till sofisen på FACEBOOK. SÅ nu vet ni vad som hänt ... och de närmaste dagarna kmr bli depp .. för att försöka smälta in allting.

Annars då ?
Var hos Isabellla med Sofia , och vi hade pizza kväll , fetisar  haha ! och pratade en massa. Utan mina fina vänner hade det inte varit lätt för mig. Spec... nu  ;/ . Får ta det med en nypa salt om några veckor är det bra igen.
Nu ska jag gå lägga mig .. Är jätte mega stressad ! har mkt att göra puss godnatt <3.


Kommentarer
Postat av: warr

hallåå vänta ska du gå om :o

2010-01-30 @ 00:39:33
Postat av: natalie

puss på dig söta, du fixar det <3

2010-01-30 @ 09:17:20
URL: http://nattuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0