' -

Tja tja  . Det börjar bli jätte sent och  jag borde ligga i säng snart , men måste plocka undan lite först. Fredrika & Sofia var här nyss gick dem . De hade med sig massa godis , chips & chockladkaka . haha jag som hade gjort en sj (A) . Men det var as mysigt o freddie la till nya låtar i min spotify lista har nog sönder lyssnat på alla.

- Imorgon(idag) måste jag till stan fixa med mitt bank konto.
- Posta iväg lite brev .
- Åka till  mina kusiner om jag hinner
- Träffa tjejerna / det planeras fest , om man pallar nudå. pusshej


Take too many pictures, laugh too much, and love like you've never been hurt. Because every sixty seconds you spend upset is a minute of happiness you'll never get back


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0