:D

aaaah , äntligen hemma . hahaha! Tror nog aldrig jag har uppskattat att jag ska få vara själv ikväll. Har varit med någon kompis varje dag sen dagen efter julafton typ ;P . & mitt rumt behöver städas , stinker typ chips med gammalt vin. Det blev en jätte trevlig natt igår , vi var här som sagt och dansade , och körde lite spel och bara umgicks som fan och tog vara på tiden. Sen blev vi lite för lagom fulla haha , vi skulle igentligen åka ner till sunnersta till Isabellas kille , men vissa ändrade sig 8-) så det blev en god natt mat på donken , sen åkte jag o moa hem till fisen och slagga där. ! hellt jobbiga haha , de vaknade vid fyra tiden , jag vaknade vid tio ! typ satt o kolla på film sj i sofias källlare ;/

nu ska jag äta- mamma har lagat massa afrikanskmat. mhhhm










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0