HAHAHHAHAHAHA ' -

Idag har varit en väldigt humoristiskt dag ' -
Nu börjar man liksom endå komma med i svängarna , all information från lektionerna fastande i hjärnan istället för att flyga ut genom ena örat som igår .
Ja vad ska man säga , haha jag har typ försökt fånga någons uppmärksamhet som inte går någon vidare bra .
Men det är svår , jag menar att försöka börja snacka med någon som inte ens känner en hmm ... 8-) ??

Efter skolan satt jag kvar med Isabella en stund och flumma lite . Som vanligt haha ,
& när jag kom hem satt jag och kolla på Paradise Hotel  . Och jag vill bara säga WHAT THE FUUUUUCCK ??
whats up with this dude Pontus haha , helt wierdo . ..  känner igen mig hos honom lite faktist haha. .



Okej nu ska jag sluta spååraa , lite för mkt nu hah , ciaao !  återkommer sen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0