I just can't handle myself.

hej , haha  nu när jag läste mitt förra inlägg märkte jag att det blev liksom en aning * spårat, ,
Hehe ...

Iaf , Sofia kommer när som helst och jag håller på att baka en jätte god chocklad tårta.
Eller okej mamma köpte den färdigt (A) . Men ëndå , efter det ska jag fixa upp mig har suttit framför datan hela dagen och kollat på filmer med uch kläder. (vi ska ut o fota
)

Ang min födelsedags fest , några som undrade . Jag ska ha den!! Ofcourse :) . & den kommer bli bra hoppas jag . Grejen är att jag ska ha den med två andra tjejer som är för tillfället bortresta men kommer hem nästa vecka , så vi ska ha '' våran '' fest precis när skolan börjar typ .. Jag håller på med en gästlista just nu faktist , vi ska typ bjuda 70 pers var tror jag hehe ... Men nu ser jag att jag har nog alldeles för mkt vänner som '' måste '' bjudas .
Men jag kmr bara bjuda de jag verkligen vill ha där. Puss&kram ha en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Måna

" Men jag kmr bara bjuda de jag verkligen vill ha där. " som mig då eller? hihih :D

2010-01-09 @ 18:49:39
URL: http://monakanjo.blogg.se/
Postat av: Måna

Gud vad kul. ring mig :D

2010-01-10 @ 04:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0