Lokal bokad , min fest närmar sig (Y)

Jaa  mina läsare ! jag orkar inte riktigt ta tag i saker just nu. Just nu skule jag verkligen böhöva lite magic i mitt liv och miraklar skulle inte sitta fel heller 8-) .  Men vad ska man göra jo jag vet (ta tag)

Skolan var rolig idag , sofia kom & hälsa på mig och Isabella .. så det blev mycket bättre .. Haha kan tänka vi tre i samma skola .. Skulle rent ut sagt bli KAOS !

Har ett mega prov imorgon , historia  .. Mitt favvo ämne så det lär ju gå bra  . bara att jag har bara blädrat genom sidorna ! så det blir en sitta hemma ikväll och skita i Utgång .. Skita i att festa med PAradise hotel deltagarna på Kalas .. Skita i VIP som har halva priset på alla drinkar ,  so long!


* snyft *

Om ni inte hört hennes nya låt. Så lyssna på den NUUU !! så jävla bra puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0